Η Τεχνική υποστήριξη παρέχεται από την Jewelsoft, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, με τηλε-υποστήριξη ή με επίσκεψη τεχνικού μας στον χώρο σας ή στα γραφεία μας.
Με την Τήλε-υποστήριξη μπορούμε να δώσουμε άμεσα λύσεις όταν οι τηλεφωνικές οδηγίες δεν αρκούν και η επί τόπου επίσκεψη είναι αδύνατη ή μπορεί να καθυστερήσει. Με την Τήλε-υποστήριξη συνδέεται μέσω Internet ο υπολογιστής σας με έναν δικό μας και κάνουμε αυτό που μας ζητήσατε, χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή σας από το γραφείο μας σαν να ήμασταν εκεί , φυσικά κάτω από την εποπτεία και την καθοδήγηση σας.
Η Τεχνική υποστήριξη και εκπαίδευση που παρέχεται από την Jewelsoft αμείβεται είτε σύμφωνα με μια ετήσια σύμβαση, είτε κατ’ αποκοπή ανάλογα με την διάρκεια ή/και το είδος της υπηρεσίας. Ο μέγιστος χρόνος ανταπόκρισης και επίλυσης του προβλήματος του πελάτη, εξαρτάται από το είδος της σύμβασης που έχει υπογραφεί όπως φαίνεται στον επόμενο πίνακα
|
Free |
Basic |
Business |
Premium |
Τηλεφωνική Υποστήριξη |
75€/ώρα |
Δωρεάν |
Δωρεάν |
Δωρεάν |
Τηλε-υποστήριξη |
4 ώρες Δωρεάν |
8 ώρες Δωρεάν |
Δωρεάν |
Υποστήριξη στα Γραφεία μας |
25€/ώρα |
20€/ώρα |
Δωρεάν |
Υποστήριξη στον Χώρο σας |
45€/ώρα |
35€/ώρα |
Δωρεάν |
Ενημερωμένες εκδόσεις |
Όχι |
Ναι |
Ναι |
Ναι |
Χρόνος ανταπόκρισης |
2-5 εργ.ημέρες |
48 ώρες |
24 ώρες |
8 ώρες |
Ετήσιο κόστος |
Προαγορά ωρών
(min 1 ώρα) |
10% της αξίας του προγράμματος |
15% της αξίας του προγράμματος |
35% της αξίας του προγράμματος |
Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ , έξοδα μετακίνησης, στάθμευσης και διαμονής.
Οι ώρες λειτουργίας της τεχνικής υποστήριξης είναι Δευτέρα – Παρασκευή 10:00πμ - 6:00μμ εκτός από την περίοδο 1-20 Αυγούστου που η εταιρεία παραμένει κλειστή.
Σε περιπτώσεις επείγουσας κατάστασης και εκτός ωραρίου της υποστήριξης, μπορείτε να αφήσετε μήνυμα σε ένα από τα κινητά τηλέφωνα μας και η αίτηση σας θα εξετασθεί ως προς τον χρόνο αντίδρασης και ανάλογα με την περίπτωση μπορεί να παραβιάσει το ωράριο της τεχνικής υποστήριξης με επιβάρυνση 20% στον χρόνο η την αμοιβή.
Η μέτρηση του χρόνου διάρκειας της τεχνικής υποστήριξης σε κάθε αίτηση του πελάτη, αποτελεί μοναδικό προνόμιο της Jewelsoft και είναι μη διαπραγματεύσιμη.
Σε περίπτωση που η έδρα του πελάτη βρίσκεται εκτός της πόλης και των προαστίων της έδρας της Jewelsoft η επίσκεψη στον χώρο του πελάτη, επιβαρύνεται με τις δαπάνες μετάβασης, αμοιβή εκτός έδρας και έξοδα πιθανής διαμονής για ένα άτομο.
Η τεχνική υποστήριξη σχετίζεται μόνο με την καλή λειτουργία των προϊόντων της εταιρείας και δεν περιλαμβάνει τα παρακάτω, για τα οποία πρέπει να γίνει ξεχωριστή συμφωνία και εφόσον η Jewelsoft αποδεχτεί να αναλάβει αυτήν την δέσμευση.
- Προβλήματα λειτουργίας ή άγνοια χρήσης του λειτουργικού συστήματος.
- Πρόβλημα με την εμφάνιση ελληνικών στην οθόνη ή στους εκτυπωτές του συστήματος.
- Δυσλειτουργία του δικτύου των υπολογιστών ή των αποθηκευτικών μέσων.
- Αναβάθμιση και επισκευές του μηχανογραφικού εξοπλισμού.
- Χρήση ακατάλληλου εξοπλισμού και αναλωσίμων.
- Μόλυνση των υπολογιστών από ηλεκτρονικούς ιούς.
- Εκπαίδευση σχετικά με το λειτουργικό σύστημα, την χρήση του Internet, τα προγράμματα επεξεργασίας εικόνων και του Microsoft Office.
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την παροχή της τεχνικής υποστήριξης, είναι:
- Η τήρηση αξιόπιστων αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων του προγράμματος.
- Η καλή λειτουργία του μηχανογραφικού εξοπλισμού
- Η πιστή τήρηση των οδηγιών του εξειδικευμένου τεχνικού.
- Η εξόφληση οικονομικών εκκρεμοτήτων.
- Η μη παρέμβαση τρίτων στην εγκατάσταση ή τα δεδομένα του προγράμματος.
Η Jewelsoft δεν φέρει καμία αστική, φορολογική ή οικονομική ευθύνη για τυχόν προβλήματα, ζημίες ή φορολογικές παραβάσεις που θα υποστεί ο πελάτης από την καλή ή κακή χρήση του παρόντος μηχανογραφικού συστήματος.
|